tisdag 5 juni 2012

Helgen

Jag har varit med sjukt underbara vänner  i fredags. I lördags som jag skrev i förra inlägget mötte jag upp bestie nere i byn för att vi skulle hem till henne sedan innan bion. Vi såg " Men in black III 3D". Jag och Caroline hade ingen aning om att det var 3D så det blev lite pinsamt att sätta på sig dem. Men jag gjorde det för man såg mycket bättre men bestie ville inte ha sina ;) <3

Hennes mamma och hennes syster hade sett en annan film så vi åkte tillsammans hem igen. Jag skulle sova hos bestie så vi åkte hem till mig så jag fick packa innan vi åkte hem till henne. När vi kom hem till henne gick jag, Caroline och hennes syster Hanna och handlade lite snacks till kvällen. Jag och Caroline la oss i sängen och bara snackade och skrattade, myys! Riktigt mysigt att vakna upp och se henne sova så gott innan hon vaknade ;) men hon vaknade ganska kvickt efter det. Sedan kom hon upp och la sig hos mig innan vi gick och handlade bullar till frukosten.

På söndagen mötte vi upp Natalie efter hon hade dansat och sedan åkte vi hem till oss igen. Igår hängde bästis med oss hem, vi låg och snackade och skrattade innan vi skulle äta och hon skulle hem. Vi cyklade till henne igår och var där i större delen av kvällen innan vi cyklade hem. Puss


LOVE SUMMER!
LOVE MY BEAUTIFUL FRIENDS!

Ha det bra allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar