söndag 15 april 2012

65års kalas.

Idag vaknade jag vid 10.15, gick upp och åt frukost.
Sedan vid 12 gick jag in och duschade för ajg skulle kolla på Natalie när han dansade Street.
Kom hem vid 14.30, sminkade mig och så, sedan cyklade vi till mormor och morfar för att fira min underbara mormor som fyllde 65 år i fredags. Vi alla kusiner var ute och fotades i Bunkeflo med en fotograf och gav foto med ram till henne + ett kort där det stod : Vad vore vår familj utan dig , Ingen som kan ersätta dig och mer. När man öppnade kortet spelade den en låt : We are family. hahahahah.
Sedan blev det mat och lite bus med mina underbara kusiner.

Imorgon  är det skolan igen, efter skolan så ska jag o Natalie träffa underbara Caroline ,
Kommer bli en grym dag . Som vanligt när man är med henne, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar