fredag 6 april 2012

RUBRIK RUBRIK RUBRIK..

Jag är lite slarvig med bloggandet imed att jag har lov och har inte varit hemma och jag har träffat kompis och släkt. Igår var jag och Natalie med vår underbara Caroline! ÅHH, så underbar. Vi mötte upp henne och gick vidare till vår moster för vi skulle hålla koll på Mille eller ja passa honom för hon skulle fixa lite saker, vi gick ut med honom i vagnen ochh han gungade och många skratt blev det som vanligt. Vid 2 tiden så gick vi hem till Caroline och gjorde våfflor, på de hade vi glass och sylt! yummi!
Vi tog bussen hem vid halv 6, sedan åt vi god mat och sedan blev det en liten runda runt kvateret. På kvällen gjorde jag inte ett piss, snackade lite med vänner och så. Men ni får ha det så bra så hörs vi antingen i kväll eller i morgon. PS: Min underbara pappa kommer hem imorgon från Dubai. MYS! Då blir det lite påskmiddag. Ha det bra.


Tror jag ska ha denna "tapeten" eller fondväggen i mitt rum!
Vad tycker ni om den ? <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar