söndag 27 maj 2012

Bröllop och kusiner

Har som sagt inte bloggat nu i helgen för att jag och min familj inte har varit hemma. I fredags tog mamma, Natalie och jag tåget upp till Växjö för att sedan på lördag gå på min underara fasters och henne blivande man bröllop. Vädret var kanon och jag hade fått uppdrag att hålla ett öga på deras 2-åriga son och sedan fota bröllopet. Hennes kompis Emelie spelade två låtar på sin gitarr och sjöng till också. Hon sjunger så fantastiskt bra så man bara vill att hon ska sjuga och spela mer!

Förätten : Hummersoppa med bilgrimsmussla
Huvudrätten: Vuxna : oxfilé med potatisgratäng och rödvinssky medans de mindre barnen fick kycklingfilé med potatisgratäng.
Efterrätt: Chokladtårta

På kvällen satte sig vi kusiner i fasters säng för att kolla på ESC (Eurovision Song Contest). Den dagen var fantastisk, Loreen vann och bröllopet var AMAZING!!!

Idag åt vi hotellfrukost med underbara kusiner och deras föräldrar sedan gjorde vi vid oss så tog min familj bussen ut till faster och Peter och fikade lite innan vi åkte hem! ÄLSKAR ER!

Köpte även lite saker där bland annat 2 tröjor och en ring...







2 kommentarer:

  1. ÄLSKAR DIG!!!
    Tack för all hjälp och för att du är du! Världens finaste och goaste tösabit!!
    Puss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack själv, för att du är du! allt för er och för att ni ska må bra, nu var det er dag och då ska ni inte behöva göra så mycket! BARA KUL ATT HJÄLPA TILL! Ni var och är så fina, loveu!!! <3

      Radera