tisdag 15 maj 2012

ojojojojojoj! MIN BLOGG!

OJOJOJOJOJ! Jag har helt glömt bort min blogg men jag har inte pallat skriva och har inte haft någon tid till det heller. Jag har haft mycket med skolan och även umgåtts med mina underbara vänner och haft det underbart! Vi har haft sjuktligt kul, i lördags träffade man Caroline och Erica, Caroline stack hem igen vid 16.00 för hennes syster fyllde 12 år. Erica stannade en liten stund till och vi spelade xbox. Riktigt länge sedan och däremot riktigt kul!

På kvällen ringde det på min mobil, det var Caroline. Hon och hennes syster + kusiner var ute och de undrade om vi ville hänga med ut och tillslut blev det att vi följde med de hem och fick lite tårta! Hennes farmor trycke upp grädde i mitt huvud och sedan skulle jag ge hämnd så Caroline fick göra det, vilket sluta med att hon fick hoppa in i duschen igen och sedan gick vi ut igen. Vid halv 12 stack vi hem, Natalie och jag skulle sova hos mormor och morfar så morfar mötte upp oss och sedan så gick vi hem och kollade lite på ishockey. I söndags åkte jag och bestie till stan och handlade lite, riktigt mysig dag. Igår var vi på konfirmationsmöte om konfirmation. Vi gick sedan hem till min älskade Caroline!

Idag har man umgåtts med bestie och ska snart äta mat och sedan vidare till Caroline igen. LOVEU!<33333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar