måndag 21 maj 2012

Hemma från skolan...

Idag är jag hemma från skolan för att jag imorse skulle in och duscha så tappade jag balansen och slog huvudet i kakelväggen , men jag var medveten fast riktigt yr och övertrött. Mamma kom in och jag gick ut och satte mig i soffan. Jag var med men det snurrade jättemycket. Men nu känns det bra igen, har även ont i magen och mår lite illa , kanske tar något att äta sedan men är inte sugen på att gå upp och göra det. Sitter och kollar på RIX MorronZoo just nu och sedan 11.40 tror jag det var så är det dop för Estelle. Ska även kolla lite på det, riktigt tråkigt att vara hemma men det är skönt så man kan vila lite. Kommer blogga rätt mycket idag tror jag för jag har riktigt tråkigt men aja skitsamma. Ni får ha det så bra så hörs vi senare. PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar