onsdag 8 februari 2012

ingen blogglust

rubriken säger allt. jag har verkligen ingen blogglust just nu. Jag bloggade riktigt mycket i början och kunde inte motstå bloggen. men nu känner jag att jag tappat blogglusten mer och mer och när jag lägger in bilder via telefonen som ni kanske märker blir bilderna vi väldigt konstigt motiv. och jag pallar inte starta min dator varje dag för att lägga in bilder och få bättre kvalité på bilderna och då måste jag lägga in bilderna i datorn och allt tar sin lilla tid. Okej, nu ska jag ej klaga mer.

idag har jag varit i skolan och jag hade spanskprov imorse. det kändes sjukt bra, riktigt lätt alltså. sedan hade estetiska från gymnasiet en liten konsär för alla högstadieelever, riktigt bra var dem. sedan efter skolan gick jag hem och chillade.


2 kommentarer:

  1. SÖTKORV!!!
    Älskade hjärtat!!!
    Saknar dig som fan!
    Puss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, random bild bara!
      Älskar er och saknar er så in i bomben. Puss <3

      Radera