tisdag 14 februari 2012

William Andersson!

William Andersson:
Nu är det exakt två år sedan du kom till världen, du var beräknad den 2:a februari 2010, men du valde att komma ut den 14 februari vilket var på alla hjärtans dag! För oss är det en väldigt speciell dag för att du kom och blev en liten individ här hos oss. Nu ska du tillbringa livet här med oss, dina nära och kära.

Din pappa, min pappa och min mamma hade planerat att vi skulle åka upp till dig och hälsa på dig när du inte ens var en vecka gammal, jag och Natalie och din underbara mamma visste inte det så när vi började känna igen om så blev jag så lycklig och jag kunde inte vänta till att jag skulle träffa dig för första gången, din mamma låg och sov och blev helt gråtfärdig när hon såg och stå i hallen. Det var en av de bääästa dagarna i mitt liv. Du är hela mitt hjärta och jag njuter varje sekund med dig och kan inte vänta till att få träffa dig. Du är väldigt viktig för mig. Jag älskar att leka och busa med dig, du är alltid på gott humör och har ett leende på läpparna.










JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS FINASTE OCH UNDERBARASTE KUSIN, ÄLSKAR DIG!

2 kommentarer:

  1. Åh! Emelie hjärtat mitt! Nu sitter jag här och bölar!! Vad fint skrivet och vilka härliga bilder du lagt in och vad fint du gjort med ramar runt.
    Du är en underbar liten tjej och jag älskar dig av hela mitt hjärta!! Det gör William med, det vet jag!!!
    TACK för allt fint!!
    Puss och kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar honom så att jag ej kan beskriva det! Även er! Varsegod! Puss o kram!

      Radera