lördag 4 februari 2012

Kusins födelsedag!


Idag är det exakt 4 år sedan min underbara kusin föddes.
Jag kommer exakt ihåg när vi åkte ner till er och träffade henne för första gången.
Det var en underbar dag.
Jag har så många underbara kusiner och jag älskar de allihopa över hela mitt hjärta.

Aprilia Carolina Hammar:
Det var 4 år sedan en underbar ängel kom till världen.
Kommer ihåg att vi åkte ner till dig och jag trodde inte att det var du som var så liten.
Men jag satte mig med dig i knäet och bara njöt.
Du är en helt fantastisk kusin på alla sätt. Jag älskar dig nu och för alltid.
Du vill alltid leka och jag bara njuter när vi leker. Du har så många fantasier vad man kan göra.
Varje sekund med dig ångrar jag verkligen inte.
Längtar alltid efter att se dig och din underbara lilla lillebror.
Är så stolt över dig och du är hela mitt hjärta Aprilia.
Tack för att du finns. Ditt skratt får mitt hjärta att stå i lågor och man kan bara inte låta bli att skratta när du skrattar.
Emelie + Aprilia = FÖR ALLTID!!























Mitt fina lilla knyte, herregud vad fin du är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar