onsdag 1 februari 2012

Pallar inte mer...

Hej alla.

Asså helt serriöst. Jag pallar inte med skitsnack nu längre om vad som har hänt o blablabla. Men det är fan inte moget. Jag har hört det. Visst ni kan snacka om det. Men gör det bakom ryggen istället så jag inte hör det. För det är sårande för mig...

Just nu är jag helt slut. Suttit och pluggat spanska inför spanskprovet som vi har om en vecka. Har skrivit 6 a4 sidor i min skrivbok nu i en timme. Och sedan har jag matteläxa till imorgon. Ahh. Pallar ej livet...

Men här kommer lite bilder på min spanska...





2 kommentarer:

  1. En styrkekram till till min älskade lilla loppa!!
    Du är bäst!!
    Finns ingen så fin och go som du!!
    VI ÄLSKAR DIG!!! Åh vad jag längtar tills ni kommer upp till oss! Sååå mysigt!!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Tack för att ni finns. Älskar er. Vill bara att de sista två veckorna ska ta slut. Love u. Puss.

    SvaraRadera