onsdag 14 mars 2012

Ännu mer...

detta handlar inte om vad jag skrev i förra inlägget om BULLSHIT! men detta angår inte mig men jag tycker det är så omoget att skriva ut på sin blogg om en underbar person som lämnat er, och ni kan inte mer än att gå runt och gå in i henne, prata skit om henne eller skriva ut det på era bloggar. Det är så sjukt omoget så man skrattar på sig! jag vill försvara min bästakompis från er och hon har mer vänner en er och normalare. Sluta snälla, att skriva en jädra massa skit på era bloggar eller så att hon hör eller ser det, för det är nedtryckande! Men det fattar ej ni.

Men för att återgå till ett normalt liv istället för en massa bullshit så ska jag och min syrra träffa Caroline och en annan till ikväll tror jag, men Carro ska vi träffa. Vi har studiedag imorgon och jag ska vara med Caroline imorgon och efter skolan på fredag för på kvällen ska vi till strandbaden, för dit kommer Mange Makes och ska spela musik. Kul!
Sedan får jag väl se vad jag hittar på ihelgen. Kanske bloggar ikväll men inte 100% säker.
Ha det bra, kram!




jag som liten, <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar