lördag 17 mars 2012

Strandbaden

Hej allihopa.
Igår var det som sagt strandbaden och jag var där med världens absolut bästa bästa bästa Caroline. Hon är helt klart bäst och fantastisk! Vi träffades även innan på eftermiddagen och snackade lite om kvällen och även med en annan person som kom hit helt plötsligt men det tog slut mellan de och han stack igen. Vi gick in och satte oss i soffan och snackade och sedan ringde hennes pappa eller så ringde hon honom och då skulle hon hem och äta. Jag duschade och fixade mig sedan körde mamma mig till henne och vi gick in på hennes rum och snackade om allt möjligt som man kan göra med den underbara tjejen.

Vid 20.55 körde hennes pappa oss ner till Falsterbo och vi kom in och det var fullt liv. Fram mot 22.30 började alla snacka om Mange Makers. Jag trodde att dem skulle komma dit igår för vissa sa att det bara var för 16/18+ men de kom i alla fall och det var ett sådant liv. Det blev riktigt varmt och jag och Caroline sprang ut och in men tillslut så öppnade de även dörrarna inne där Mange Makers sjöng. RIKTIGT HÄFTIGT! 23.30 kom mamma och min syster och hämtade oss sedan körde vi hem henne och när vi kom hem visade jag lite videos som jag filmat osv...

Idag har min familj och jag varit ute och kört lite och handlat för ikväll kommer mormor och morfar hit och ska äta! MYS!


Ingen sådär fin bild men den får duga!

Jag hade på mig: ett svart linne från Bik Bok, en vit tröja från Vero Moda, ett par skinn-shorts från H&M och ett par tights från H&M.

Puss.

strandbaden 005
Mange Makers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar