onsdag 28 mars 2012

Förlåt förlåt förlåt förlåt!

Rubriken talar!

Jag har som sagt inte varit duktig och slängt in ett inlägg varje dag. Men i helgen var jag ej hemma utan jag var och hälsade på min kusin och min faster + hennes blivande man.
Vi hade det suuuuperduuuper mysigt och mycket skratt och bus. Som vanligt.
Vi kom hem vid 18.00 ungefär och då åt vi och tog det lugnt

Måndagen var det skola som vanligt och efter skolan var jag med Caroline och på kvällen också.
Jag pluggade även lite NO som jag skulle ha "prov" på idag. Vi hade också musik prov, och de två lektionerna är precis efter varandra så vi hade två prov på raken. Dryyygt!

Igår var jag i skolan och efter det var jag med Caroline igen, vi  gick ut i det fina vädret lite och sedan så la vi oss på altanen. Solen och våren har kommit!

Idag har jag som sagt haft två prov och de gick hyffsat bra.
Sedan nu så sitter jag och har inget bättre för mig, Natalie och jag kanske ska träffa Carro ikväll men vi har ej snackat om det.. Men vi hörs så ni får leva livet och ha det bra i det fina vädret!

Chiao..











bilder taigt i från: http://misan-marie.blogspot.se/

Det är bilder från i helgen...

1 kommentar: