tisdag 20 mars 2012

Whit out you I'm nothing

Whit out you I'm nothing. You are my everything, my world and my heart!
I love you day and night!
Vi är starkast tillsammans! Du lyser upp min dag även på natten Caroline!
Ta åt dig detta jag skriver till dig för det jag skriver kommer från mitt hjärta! Du är  verkligen det bästa jag har och jag skulle verkligen inte klara mig resten av mitt liv utan dig, du är så sjukt underbar och man kan snacka med dig om allt och vi har alltid sjukt kul tillsammans och jag skulle kunna sitta här i timmar och bara berätta allt! Men du kan bara läsa på din telefon + här!
Jag kände mig "utanför" med vissa men nu är jag inte med de längre och jag har redan berättat allt för dig som du gjort för mig! Vi tillsammans funkar bäst! För vi klarar allt tillsammans! :*

Nu ska jag snart göra vid mig, känner mig lite trött i ögonen!
Imorgon ska jag träffa Caroline som vanligt och jag ska hänga med henne till frisören för hon ska klippa sig och sedan vet jag ej vad vi hittar på. Vi kanske hörs imorgonbitti eller så hörs vi under dagen.. Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar