måndag 12 mars 2012

Bullshit!

Jag fattar inte hur ni orkar hålla på. Jag mår skit av allt detta och jag vet att ni inte har något annat liv än att sitta och snacka skit om person/er. Det är så jädra omoget! Jag har iaf personer runt omkring mig som alltid finns där vilket ni verkligen inte har. Jag är fullständigt serriös nu, jag pallar inte med ert bullshit 2012. ÅHHH!!!

Jag har en person som alltid finns vid min sida och jag litar på henne till 10000, hon är sjukt underbar och man kan snacka med henne om allting! Caroline Nilsson!!

Men för att byta lite ämne och prata om något annat, så är det strålande sol och klar blå himmel! Våren är påväg! Hoppas jag iallfall!

Idag ska jag till tandläkaren, jippi! NOT!
ska bli intressant att se om jag har några hål...


världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar