tisdag 6 mars 2012

Orkar ej

Idag orkar jag inte lägga in inspiration och sådant utan jag skriver vad jag gjort idag och ja.

Dagen började med att jag gick till skolan och hade lektioner, vi spelade volleyboll och tränade inför turneringen som inte är förens 11 veckor typ. Överdriver kanske lite men det är runt där någonstans.
Sedan kollade vi på film på svenskan och sedan skulle man skriva antingen en berättelse eller ridningstexter men jag tror att alla valde berättelser. Sedan har vi nyss arbetat med författare så man kunde välja mellan vissa böcker eller skriva en helt egen vilket jag vill för jag älskar att skriva och komma på massa saker som inte ens är troligt, och i fantasy är ingenting verkligt utan alla människor är påhittade och massa sånt så jag tänker rita upp min person som inte är så verklig och sedan skriva ut och fixa för på fredag ska vi skriva berättelsen. Men skit i det nu, har precis lyssnat på en text angående kemin som vi har tills imorgon, känner mig både säker men ändå lite osäker. Fast man behöver inte svara på alla frågorna..

Det räcker att man skriver lite för det är ett test men ändå ett prov och man får inget omdöme för det så jag är inte nervös. Sedan nu sitter jag bara och skriver för jag har inget annat bättre för mig nu, och jag ska ej trötta ut er men ha det bra..






Mina älsklingslåtar + många fler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar