torsdag 22 mars 2012

Skolan, Växjö...

Igår bloggade jag inte som ni kanske såg, för direkt när jag kom hem från skolan så gjorde jag lite SO och när jag var klar med det så skulle mamma, pappa och jag kolla inomhus skor till mig men vi hittade inga. Efter det körde vi och käkade China Box och BK, efter det körde vi till Ystad för att vi skulle hämta Natalie för hon har varut i Polen med 9:orna och så medans vi väntade gick vi in på Max och tog : mamma tog Kaffe, pappa en glass med Dumle och jag en chokladmousse. Sedan kom båten och Natalie kom till oss sedan körde vi hem och duschade och gick och la oss.

Idag är det skola först sedan ska vår familj åka upp till Växjö för att pappa och ett par kompisar ska hem till någon och dricka Whiskey. Så vi ska ha en typ av tjejkväll... Mys!
Men vi hörs kanske i helgen, inte 100% säker men kanske. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar